ROXANNE RACHEL YANG COMEL


Candy Crush Saga -  Color Bomb

Wednesday, April 10, 2013

cinta sejati ? true love ?

 



halo ... apa khabar malam kamu semua ? hehe .. ok ka ? sihat ? mengantuk ? freshh ?

saya mau mengarut lagi ni di sini sebelum saya meng 'beauty sleeping' kan diri ...

hmm .. pasal cinta sejati a.k.a tru lob ??

apa pendapat kamu pasal ni ? kamu ada sinta sejati kamu ka ? tru lob kamu ? sinta mati siurang bilang ?

bagi saya kan ... saya pun tidak tau oo macamna mau cakap pasal ni cinta sejati ni kunun ? ada juga

 ka tu lelaki yang setia berabis tu ? kunun la ? bukan yang mau jaga-jaga hati ja .. ayooo .. macamana

 ahh mau cerita pasal ni ...

apa yang saya boleh cakap la kan ... yang dari pendapat saya la kunun  ... in my opinion .. ahaha ..

cinta sejati .. yang saya nampak .. dorg mamy sama c dady saya oo ... ahaha x tau la ...

emm . ada lagi ... macam si isteri sedang sakit  di hospital ... si suami setia betul menemani ...

menjaga dari siang hingga ke malam .. aduii skema juga ayat sy ni ..begitu la .. biarpun si isteri atau

pun si suami sakit teruk ... yang mungkin tidak dapat suda kena ubat .. tapi pasangan dorang tetap

setia mau jaga .. tetap sayang tetap bersama .. mungkin ...dorang tau .. dorg punya masa untuk

bersama tidak banyak lagi kan ...eheh . pandai ja cakap .. tidaa baaa .. cmana kamu rasa  kalau orang

 yang kamu sayang tidak hidup lama ?


ahhh suda laa... saya malas suda menaippp . kita kasi gantung saja  ... ok   gudniteee . heeeeeeeee


No comments: