ROXANNE RACHEL YANG COMEL


Candy Crush Saga -  Color Bomb

Tuesday, May 7, 2013

Tanpa laptop ? tanpa henpon ?

halooooouuuuu ~  naaa dekat jam 11 sudaa  ... mau membuka soalan lagi ni .. tapi kejap lagi la ...

hari ni d sni shah alam hujan ... sejuk juga kan mau tidur ... uwau ! macam gambar di bawah ... hooo


tapiiiii .... belum lagi mau tdurrr ... sebab mau mengarut duluu ... saya mau cerita pasal barang zaman 

batu  yang saya ada kunun ..  yang first saya mau cerita ... pasal hp saya ...

1. henpung ! 

okkk .. ni hp saya . tapi saya jarang guna ... sebab sy bikin install android apps saja ...bikin main2 apps ja .. bekali2 suda saya fomat ni ...n baru2 sy kasi upgrade software dari 4.0.4 ics pigi 4.1.2 jelly bean .. so far hp ok ja la ... jelly bean punya version ... x juga lagging n function banyak improve ... ehem ... saya ada install radio lite fm,hitz fm, suria sabah fm .. spya saya updated dengan smua lagu2 yang latest kunun . haha . karut .. bila akan ada ahh android apps untuk sabah fm ? 

2. laptop ! kompiuto sa !


.. ok ini c acer 4736 ... yang mamy kasi guna saya dari 2009 .. ini laptop la yang berkhidmat sama saya smpai skrg ... dengan ada nya ni laptop ... assignment sy siap .. saya boleh main game ... saya boleh online ... dan yang penting ... saya dapt tengok movie ... n yang terpenting drama kuria ! hohohoho ... tapii kenapa kamu nampak keyboard jaman batu disini ? sebab .. ni laptop punya keyboard ada yang tida function suda ... hooo ... tapi apa2 pun saya syang laptop saya .. walaupun internal di dalam sda penuh tapi masi pantas .. macam tuan dia juga kan . hebat dan gojes  ! hoho . lagi la tkarut ... saya kira mau kasi format ni lepas saya abis d cni .. mau kasi bagus balik ni keyboard dia ... tap tgk dlu bajet bajetan macamna kan  ... ~ tapi tanpa laptop saya hidup .. tanpa henpon saya mati . hohohohoo ...


ok byee .. sekian itu saja la ahhh ... good night tompinai !







No comments: