ROXANNE RACHEL YANG COMEL


Candy Crush Saga -  Color Bomb

Thursday, August 8, 2013

move move move !

hai .. selamat pagi .. dan selamat hari raya pertama juga .. pada pagi ini saya mau mengarut sikit pasal move on .. apa pendapat kamu pasal move on .. ? saya pun tidak tau ba sebenarnya .. tapi baru-baru ini ada ja saya terfikir pasal move on  tapi malas saya mau menaip naip . hehe
ok bagi saya la kan ... contoh .. macam something happen .. sesuatu perkara yang  menyedihkan .. yang menjatuhkan semangat hidup telah berlaku dalam hidup kita .. contoh  saja la ... terus kita rasa aduhhh ... macamana ni sekarang .. macamana saya mau hidup ni begini lepas apa yang terjadi sama saya ...saya betul-betul rasa down...  naaa begitu ... refleksi diri masingmasing. 
ok ok ... terus macam mana ? apa lagi saya mau taip.. ok ... sekarang di facebook saya nampak yang budak2 tingkatan sekarang ... aduii bukan mau apa la kan ... nampak post2 mereka ... putus cinta saja ... terus post saya tidak.boleh hidup tanpa si dia . tanpa kau di sisi saya . astagah saya bilang ... budak lagi .advance juga ... kasi habis dulu tu pmr spm stpm diploma semua ...jangan sebab putus cinta terus jadi liar .. wild child .. rugi saja k . apa masalah kalau kamu move on saja . tiada boyfren girlfren pun . masi ada kawan kawan ... ibu bapa dan Tuhan bah di samping kita ...  tidak payah maki maki sumpah sumpah siapa yang buat hidup merana .. paling tidak bagus tu begitu .. move on saja ... dari diri sendiri ja tu mau fikir kita mampu atau tidak ..
ok la ... mungkin setakat ni saja kali .. tidak dapt fikir apa yang saya mau cakap sebab saya tengok movie indon sekarang.  haha . nanti saya update pasal ni movie ok ... bikin nangis juga ni ... tapi saya hati batu . dalam hati ja nangis tapi tiada keluar air di mata . hihi ...
sekian ....

No comments: