ROXANNE RACHEL YANG COMEL


Candy Crush Saga -  Color Bomb

Monday, July 8, 2013

saya serius suda

alohaiiaiaiaia.... camana mau sebut tu . ? saya pun tidatau oo . haha.. slamat malam hehe...

hari ni .. kerja saya .. tida juga apa2...
seperti biasa... cuci kain .. sapu rumah . mop lantai ... hehe... masak .. tengok tv...  pgi joging...

naaa yang joging ba tu mau yang mau kena fokus ...disebabkan ingin mencapai berat badan yang ideal ... saya lari 10 round kunun tadi  d kompleks... aiseh . ada peningkatan dari minggu lalu . minggu lalu 5 round suda penat hehe ... td lari 10 round . bejalan 4 round ... jadi total 14 round juga kan ehe ..! membuyuk saya ! tapi masi blum sampai 10000 steps sbb x sampai 16 round ..

bah tu ja ba tu . saya macam ada aura mengantuk sda ..macam saja .hehe gudnight blog !

No comments: