ROXANNE RACHEL YANG COMEL


Candy Crush Saga -  Color Bomb

Friday, July 12, 2013

TGIF !



hallooouuu ~ selamat pagi warga warga bumi ..

em . sekian .  tida tau apa mau cakap .. tida tau apa mau update kan . hehe

masuk hari ketiga puasa suda kan sekarang ? saya mau mencuba puasa tapi makhluk2 di perut sentiasa minta makanan .. jadi .. macam tida dapat la .. hehe ... kasi kurang ja saya mampu hehehe ..

emm .. ni mau masuk minggu ketiga suda jadi ex student .. jadi penganggur .. yeee huureyyy .
*cacat tapi kelip-kelip mata*

ok ... minum nescafe .. yang suda sejuk ... saya sturang2 di ruma .. online .. buka lagu d pc kuat2 . yeaa . ruma suda jadi disko ..baara bara bara bere bere bere  ~

hari ni .. di keningau .. ok ja cuaca *sambil tengok cuaca melalui tingkap,tekicil mata dek sinaran matahari yang boleh tahan cahaya dia * apa ba saya mengarut ni ? saya sendiri  tida faham hoho

masuk minggu ketiga ni ... aktiviti saya di rumah tetap sama...
-bangun
-menyapu
-cuci kain
-masak
-lipat kain
-dsb ~ haha
 -ehhh candy crush wajib !  tida boleh miss ~ hihihi

merangkap maid yang berjaya ~ yihuuu !

ok la nanti kalau idea & jari jemari rajin menekan keybod

happy friday semua ! dan selamat berpuasa kpd saudara Muslim ~
dalam hati saya * cepat2 la mau sampai raya mau makan rendang ayam sambil giggling & garu-garu usus  *
Cute kitten playing with bubbles animated gif

No comments: