ROXANNE RACHEL YANG COMEL


Candy Crush Saga -  Color Bomb

Wednesday, September 11, 2013

Bermulanya kisah hidup baru ?

Halo semua .. selamat malam ..

Secara rasminya saya ditempatkan di Hospital Queen Elizabeth I .

ok . saya masi blur2 di sana .. saya takut .. smua perasaan bercampur baur macam itu coffee mixx .

Bersyukur juga sebab dapat tempat yang dekat .. senang balik pigi keningau .. tidak payah naik kapal terbang . weeeeheeee !

Ok . apa saya rasa pakai unifom? saya rasa janggal . tida tau kenapa .. hehe ..

walaupun kawan2 terpisah..kawan2 kolej dulu  ada yang dapat tempat berlainan . ada yang area kk ja . dekat .. bagus . tapi yang area jauh ? hm . walaupun jauh .. persahabatan kita tetap berkekalan ..

Terima saja dimana penempatan yang kita dapat ... walaupun sukar ...untuk belajar berdikari ..bila lagi mau ambil pengalaman baru kan ?  saya yang dapat di kk pun ... nangis2 sebab rinduu mamy dan bb ..

Saya akan buat yang terbaik dan terbaik untuk jadi seorang jururawat yang berguna ! haha..

saya haraap juga saya dapat mentor bagus dan tida sombong .. yang ikhlas mau ajar ... juga kepada student2 kskb ..  ajar2 la saya yang tida tau apa2 pasal setting gov.

sekian .. mengantuk .

No comments: