ROXANNE RACHEL YANG COMEL


Candy Crush Saga -  Color Bomb

Saturday, December 28, 2013

Kihaaaaa ! Merry Merry Chirstmas & Happy 2014 !

 
Hallooo blogiblog .. eh macam bulgogi pula .. haha .. Selamat Hari Natal dan Selamat Tahuin Baru semua .. 


Pejam celik pejam celik .. mahu tukar tahun 2014 sudah .. macam magik pula saya rasa .. maka macam baru semalam tu 2013 . aiseh ... ayat tida bulih pakai .. macam semalam kunun .. macam poyo saza ? haha

Hari ni 28 disember 2013 .. bah kira2 ada la lagi 3 hari gitu mau new year kan.. yeee ..saya suka saya suka macam si mei ling upin ipin cakap . haha.. so apa azam baru guys ?kasi kurus badan ? wajib kali ahh tu tiap tahun tapi macam tida pandai kurus saja ?? masam gundut saza ??

Okay okay okay.. macam lama suda ni saya tida update blog.. hehe . dari yang bulan 9 lagi pula ni ... sebab susaa..tiada internet connection .. skrg pun pun guna broadband sim celcom yg 5 rgt 1 hari punya . pasang hotspot saja ni mengonect internet .. hehe .. belum lagi saya membeli broadband . hehe . mahal baaa kununn hehhe

Eh hari ni saya karaja petang .. awal masi baa kan . hehe ... So far .. keja 3 bulan ni ok ok juga la .. siok siok juga keja daripada diam2 macam itu tonduyutung kan di rumaa .. tapii tuari ..bila dapt cuti krismas lama sikit .. trus macam malas suda mau p kerja .. bulih ka cuti 1 tahun gaji jalan? .. ehehe !

Erm erm .. apa lagi saya mau cakap ahh .. ohyaa .. nanti bisuk2 mau masuk suda 22 tahun .. oh tidak .. terasa pula diri ni amat muda dan smakin shomel ! hahha ..

Apa lagi ahh karutan saya mau cakap ni ? oo kita kasi summarised la kan apa2 life event saya ni tahun ? Tahun ni achievement saya ada lah adalah ... hmm ... sy habis diploma nursing ini tahun bulan 6  .. haha .. yeaa . 2013 . such a memorable year .. konon .. ahaha .. Lepas tu .. Kerja ini tahun juga bulan 9 .. Convocation ini tahun juga bulan 11.. 1st salary pun ini tahun juga bulan 11 .. siok juga la 2013 .. thanks  ah 2013 . banyak kenangan saya ni tahun sama kau .. saya bagi ko love yg agayooo ! Apa apa pun .. Thanks to God sebab sentiasa menyertai hidup kita setiap hari . Amen !

Sekarang saya terfikir ... mauu ambil nissan almera ka atau toyota vios ? ahhh ...tepala .. kumpul duit dulu bikin deposit .. haha .. jangan kelam kabut orang bilang ..

Ehemm . Looking towards 2014 ! Tapi saya karaja pula time newyear . haha .. tidaapala kan .. 1hb petang  baru balik keningau

okay .. sekian karutan dari saya ni hari ..  Apa apa pun .. live love & laugh !

P/s : Dulu dulu naik airbus airasia .. sekarang naik landbus tungma ! yeye !

2 comments:

Anonymous said...

merry christmas & hppy new year chgu.. blnja sagu.. hee..

♥Roseate♥ said...

yeahhh.. haha..merry christmas!